| | Ranger - hol távolról, hol közelről... | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-08-26, 20:48 | |
| A GW természetben élő, csapdázó íjásza új fegyvereket és harcmódokat kapott, petjével pedig még szorosabb a kapcsolata. Ide jöhetnek a ranger-tapasztalatok. | |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-08-29, 23:38 | |
| A szerelem tegnap született... Az első két estén én csak kerülgettem ezt a játékot, és különösen Nibindar Junior csetlő-botló lépteit (Hogy mozog ez? Frankón ez a futás itt? Mi ez a balta-dolog már? Most komolyan, pallossal?). Tegnap belemenekültem a karaktergenerálásba, csak ne kelljen medium armorban wariként harcolnom. Aztán esett egy íj... Az íjtól tartottam leginkább, mert a youtube videókon nem tetszett, amit a rangerek művelnek az íjakkal: Ős Nibi minden mozdulatán érződött a szakértelem és az erő, ezek meg rángatják, pöckölgetik az íjhúrt. Hanem aztán... Az első skillnél még hümmögtem (oké, lő egyet), de aztán észrevettem, hogy lövöldözés közben változtatja a testtartását, másként fogja az íjat, ha földön kúszó célpontra lő, megemelkedik, szinte lábujjhegyre áll és úgy céloz. Aztán jött a gyorstüzelés és én kész lettem! Még meg is futtattam vele, lássam, hogy csinálja. Úgy csinálja, hogy futás közben is célra tart. Ha áll a cél, a rohanó Nibindar szépen elfordul derékból és lövi, csaknem eljut a hátrafelé tüzelésig is. Ragyogó! Youtube-on még mindig béna, de ha az én rangerem csinálja, a világ urának érzem magam Ja..., most meg nyílvessző nincs! Talán a GW3-ban lesz majd húr is, vessző is. Salute Nibindar | |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-11-08, 00:23 | |
| A gear (nekem ez új kifejezés: az armor és a fegyverzet jellegét-tartalmi elemeit értem alatta) célszerűsége alapján három alaptípus jutott eszembe: 1. Messziről büntető - longbow/axe-horn - armor: power/precision/critical, - fegyverbetétek: íjba superior force (+5% sebzés), a többibe a fegyverváltást jutalmazó sigilek - rúnák: sup. scholar (armornak megfelelő statok) - smukk: berserker (dungiba knight?) Marksmanship 30 - Skirmish 25 - Nature M. 15 2. Conditioner - shortbow/sword-torch vagy axe-torch - armor: power/precision/conditions - fegyverbetétek: íjba superior corruption, többi mint fent - rúnák: sup. nightmare vagy sup. Rata Sum (condi + vagy condi és Radiation Field) - smukk: Rabid vagy Rampager Marksmanship 25 - Wilderness 30 - Nature - 15 Mindkét felállásban van fizikai és condi sebzés, a hangsúly más. A Condicioneren belül esetleg érdemes lenne kipróbálni egy olyan buildet, ami a vérzést használja ki a lehető legteljesebb mértékben (halmozódó condi!), mondjuk shortbow/axe-dagger + sharpening stone utilityben és traitben is, megtámogatva sigillel - de ez itt off 3. Supporter - csak elviekben egyelőre: a boonok erejére és hatókörére valamint a spiritekre épül, és biztosítja a mozgékonyságot; A greatsword helyét nem találom, szólóban van jobb (szerintem minden más), dungiban még úgy sem, hiszen minek közel menni, ha nem muszáj. Viszont a Sunrise megérne egy misét Fentiek nyilván csak elvi alapvetések, traitek és utility skillek nélkül elég üres így a dolog, de az alapok látszanak, és a gear szempontjából ez a fontos. Salute Nibindar | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-11-28, 07:04 | |
| |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-11-28, 22:42 | |
| én teljesen magamtól szintén a short bow/sword+torch combót alakítottam ki - valahogy ez fekszik a legjobban a solo játékhoz is, illetve a csapatban játszáshoz is íj berserker, kard és fákja knight (ha arra váltok, akkor olyan közel vannak, hogy meg tudnak ütni ) a sima kalandozásoknál a ruha fullon magic find-re van kimaxolva, csak WvW-ben váltok át power, toughness, vitality settre a taktika a következő: általában összehúzok 5 ellenfelet, bepattintom a tűzkört, ütöm őket a karddal (mindegyiket sebzi egyszerre) és amikor lemegy a felére az életem, akkor a healing springset benyomom... ha meg is halok, szinte azonnal meghal valamelyik ellenfél, és rögtön magamhoztérek... a másik fontos dolog a rangernél a pet - nekem két maci tölti be ezt a szerepet, két okból is: a medvék a legjobb tankok, mivel magas vitality/toughness értékük van, és van olyan támadásuk, amivel gyógyítják magukat. mind a két petem extra conditiont okoz, ezzel is segítve az áldozat extra leterheltségét dungeonban lehet olyan petre váltani, ami a csapat többi részét segíti, akár a Moa-k a kiabálásukkal, akár a barnamedve a conditionszedésével, akár a fernhound a gyógyításával... üdv Mokhra |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-11-28, 23:20 | |
| - Harkon írta:
- Rangereknek némi segítség [angol] http://www.guildwars2guru.com/topic/48734-ranger-guide-index/
Jó, hogy megosztottad ezt! Elég hangsúlyosan jelenik meg a tournament PvP a leírásokban, ami engem annyira nem vonz, de az alap-buildek szempontjából is hasznos dolgokat olvastam. Tisztul..., tisztul... Salute Nibindar | |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-12-17, 22:56 | |
| - Mokhra írta:
- a sima kalandozásoknál a ruha fullon magic find-re van kimaxolva, csak WvW-ben váltok át power, toughness, vitality settre
Dungiban is a MF ruhával? Más, illetve ugyanaz... Írtam egy hosszút, de felesleges, mert úgyis néhány alapkérdés körül forog a dolog, és ez most már keményen pénzre, karmára megy, fontos lenne valami támpont a sima logikán kívül is Ja, és a hatékonyság lenne a szempont. 1. Full szett vagy vegyes? Tehát minden ugyanarra kihegyezve az utolsó fülbevalóig (pl.PvE: power. precision, critical), vagy itt-ott kis kondi, kis vitality. 2. Kombinált? Pl.: ruha berserker, fegyver valamilyen kondi, smukk toughness-vitality? 3. PvP (illetve WvW, nekem egyelőre csak ez): túlélés vagy úthenger? A kettő között (lásd: kombinált)? 4. Tier3 cultural shortbow, hogyaszongya: power-precision-vitality. Ez 63 000 karma! Van annak értelme egy fegyvernél, hogy nem a critical vagy a condition a harmadik stat? Exotic párja TP-n (harmadik stat critical) 55 gold (juhé!) Salute Nibindar (confused ranger of ARMY) | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-12-17, 23:11 | |
| Dungiban főleg MF ruhával megyek - lehet, hogy majd lvl10+-os fractálnál változtatok rajta - kihegyezett felszerelésnek szerintem csak PvP-n van értelme... Íj szempontjából szerintem olcsó, és jó megoldás, ha mystic bow-t csinálsz magadnak - az pár goldból megvan, ha nincs meg a 400-as huntsmaned - amúgy meg a legolcsóbb, és a leghatékonyabb, ha gyorsan kimaxolod 400-ra a huntsmant, és gyártasz magadnak ami kell a cultural weaponért meg ennyi karmát kiadni úgy, hogy még csak nem is exotic, tiszta pazarlás szerintem. üdv Mokhra |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-12-17, 23:41 | |
| Köszi Mokhra! Úgyse látok egy skint sem az íjak között, amiért ölni tudnék, akkor legalább legyen mystic Salute Nibindar | |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2012-12-19, 03:55 | |
| Juhé! A nyílvesszők immár 30%-kal gyorsabbak, és a Signet of the Hunt már nem 10-, hanem 25 %-kal növeli a sebességet passzív állapotban. This is the beginning of a beautiful (and neverending) run Egyéb finomságok az aktuális frissítésben. Salute Nibindar | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2013-02-12, 23:54 | |
| Sziasztok! Sikerült valami hasonlót összehoznom az alábbi build generátorral, mint amit a játékban használok - ott a páncélok és a kiegészítők adják azokat a bónusokat, amit itt a PvP-s felszereléssel próbáltam imitálni BUILDEz egy faék egyszerűségű build - kb mész és ölsz, de közben hasznos vagy a többiek számára is, nem kell sokat gondolkozni - a signetek használata akkor is hasznos, ha nem használod őket, a használatukkal meg még hatékonyabb lehetsz. A build lényege, hogy bleeding, poison és burning conditionokat osztok ki, és tartok fent szinte folyamatosan akár több ellenfélen is egyszerre, mindeközben tudok biztosítani némi supportot a csapat többi tagjának, valamint akár megszakítást is a kritikus pillanatokban. amiket variálni szoktam játék közben: - fegyvercserék: a kard + fáklya kombinációt balta + kürtre cserélem - ez nagyon hasznos pl a TA futásoknál vagy WvW-n. - Emiatt is hasznos az a trait, ami az offhand fegyverek távolságát növeli, és az újratöltődésüket rövidíti. - signet of the wild-et ki szoktam cserélni signet of the renewal-ra, ha sok condival kell szembenézni, vagy, ha szükségem van break stun-ra - Signet of the hunt-ot szoktam "search and rescue"-ra cserélni, hasznos élesztési lehetőség, mert a pet még holtában is folytatja az élesztést, szóval be lehet küldeni az ellenséges vonalak mögé. kérlek vesézzétek ki, hátha tudok még rajta finomítani üdv Mokhra |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2013-02-14, 22:00 | |
| Érdekes és logikus - rágom még.
Salute Nibindar | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2013-02-14, 22:12 | |
| közben - mivel minden nap tanul valamit az emberfia - rájöttem, hogy még három hatást tudok ezzel a builddel triggerelni: a rangerem fire armor (aurát) tud szerezni, és healinget tud adni minden körülötte lévő embernek, valamint weaknesst oszt minden körülötte lévő ellenfélnek ugyanis, ha átugrasz egy fielden, akkor megkapod a fieldhez kapcsolódó aurát. a rangerem a postolt builddel 3 fieldet tud lerakni: fire a fáklyával, water a gyógyító skillel, és poison a pettel. miután leraktad a fieldet, a sword második skillel kiugrasz, és azonnal visszaugrasz - hopp, már ki is váltottad az effektet - azon még kísérletezgetek, hogy ha több fieldet is lepakolsz, akkor milyen eredményt hoz a dolog, mert elvileg képes lennél egyszerre gyógyítani minden közelben lévő allyt, valamint, burning és weakness condikat is rárakni az összes körülötted lévő ellenfélre, de a tegnapi tesztelésnél grafikailag nem jelent meg az armor, ha több field is lent volt a földön - azt nem volt időm megnézni, hogy az ellenfelek megkapták-e a condikat, mert túl hamar meghaltak - majd kikísérletezem a PvP gyakorlótéren üdv Mokhra |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2013-02-16, 04:46 | |
| Update! rosszul osztottam el a traiteket emlékezetből - tegnap megnéztem, hogy pontosan hogy is vannak elosztva a traitek - íme a valódi: Mokhra Buildjeígy a shortbow is megkapja a maga boostját a gyorsított skill recharge-al üdv D |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2013-04-26, 04:39 | |
| Sziasztok! Úgy érzem, végre sikerült annyira kicsiszolnom a rangerem buildjét, hogy elétek tárhatom: íme a SVÁJCIBICSKA RANGER build A build elsősorban PvE build, mert critical hit-re épít sok dolgot, és a PvP-ben a critical chance kap egy 0,1-es szorzót, szóval oda más tulajdonságok kellenek. A builddel újratraitelés nélkül, csak a traitek váltogatásával minden fegyverkombinációt hatékonyan lehet használni, és ehhez még ruhacsere sem szükséges (azt majd PvP-re cserélünk) A build a power, toughness, vitality, precision értékekre van kidolgozva. Az alapvető indok, amiért nem condition sebzésre gyúrtam rá, az, hogy a ranger nem minden fegyvere okoz conditiont - legalábbis olyat, aminek a kondi sebzés növelése látható eredménnyel járna - emiatt ezeknek a fegyvereknek a használatát nem támogatná a felszerelés (pl. longbow, warhorn). Másrészt a critical hitek segítségével gyorsan, viszonylag magas might-ot tudok felépíteni, ami nagyobb mértékben növeli a kondi sebzés mértékét, mintha közvetlenül kondi sebzésre raktam volna ugyan azokat a pontokat. A trait elosztásom a következő a fő fegyverkombinációmra (shortbow / kard+warhorn, torch): Marksmanship: 20 (IV, VIII) Skirmishing: 10 (II) Wilderness Survival: 20 (III, VII) Nature Magic: 20 (VI, V) <– direkt van megcserélve, mert váltogatjuk a másodikat Beastmastery:0 A felszerelésem a következő: ruházat:Full Knight’s armor (toughness, power, precision), superior Rune of the Warriorral. Így a rúnával ellensúlyozom az armor vitality hiányát, miközben tovább növelem a sebzést. Nekem fontos a fegyverek gyors váltogatása, ha valaki nem szokott ezzel élni, akkor a 6. rúnát nyugodtan cserélje ki bármire, ami tetszik neki kiegészítők:amulett: ascended soldier (power, toughness, vitality) gyűrűk és kiegészítők: ascended berzerker + valkyre jewel (power, precision, vitality, crit. damage) back item: ascended soldier (power, toughness, vitality) Fegyverzet: a fegyverek tulajdonságainak és a sigilek kiválasztásánál a legfőbb szempont a fegyverhez kapcsolódó skillek voltak: fő fegyverem a shortbow: mivel szinte az összes támadása conditiont okoz, így ennél a fegyvernél rámentem a kondi sebzésre is, így esett a választásom a Rampager shortbow-ra (precision, power, condition damage) Én superior sigil of the fire-t használok benne, mert főleg csapatban játszom, így, ha egy tank magára húzza az ellenfelet, nagyon hatásos az AoE sebzés, valamint, mivel minden ellenfelet megsebzek, így a drop is több . A superior sigil of strength is tökéletesen működik, ha valaki egyesével, de annál gyorsabban szeretné leszedni az ellenfeleket. második fő fegyverem a kard: mivel itt közel kerülünk az ellenfelekhez, egy kis plusz védelem nagyon jól jöhet, emiatt Knight’s sword-ot használok (toughness, power, precision) a sigil meg egy superior sigil of strength – a kard nagyon gyors a ranger kezében, így egy átlagos ellenféllel való küzdelem alatt 5-6 stack of might összejön, ha pedig egyszerre több ellenféllel harcolunk, még több, ami simán meg 2-3x-ozza a sebzést (a kondi sebzést is beleértve) a kard mellé főként két offhand fegyvert használok: az egyik kedvencem a fáklya: ez csak kondi sebzést okoz, így egyértelműen rámentem a kondi sebzésre, viszont közelharcnál alkalmazom, így az is fontos volt, hogy vagy toughness-t, vagy vitality-t adjon, így lett Carrion torch (Condition damage, power, vitality) a sigil pedig magától értetődően Superior sigil of smoldering. ezt főként 4-5 ellenfél ellen használom, összehúzom őket, kapnak egy ring of fire-t, miközben a kard mindegyiket sebzi, és ha downed-be is kerülök, nagyon hamar meghal valamelyik az égéstől, tehát azonnal talpon vagyok megint. Ha a ring of fire-ból ki és visszaugrunk a karddal, akkor fire aurát kapunk – ezt érdemes a ring of fire vége felé megcsinálni, hogy ezzel is meghosszabbítsuk az ellenfelek égését. a másik fegyver, amit kard mellé alkalmazok, az a warhorn: mivel nem okoz kondit, így a lehető legnagyobb sebzésre mentem rá: Berserker’s warhorn (power, precision, critical damage), superior sigil of accuracy, hogy azzal is segítsem a might stack-olást. WvW-ben, dungikban, nagy távolságok gyors megtételéhez alap fegyver, ráadásul a gyorsabb újratöltődés, és nagyobb hatótáv miatt szinte folyamatos a boon fenntartása az egész csapaton. Dagger: nem nagyon használom, mert ugyan azt tudja, mint a sword önmagában, persze ettől még ott lapul az inventory-ban, várva, hátha egyszer szükség lesz rá: Carrion dagger (Condition damage, power, vitality) ugyan abbol a megfontolásból, mint a torch, miszerint közelharci fegyver, és kondi sebzést okoz minden támadása. Sigil szinte mindegy, jelenleg nálam superior sigil of accuracy van benne. Axe: no ezt rögtön több módon is alkalmazhatjuk, main hand és offhand. Én általában main handban alkalmazom a warhorn-nal együtt, de megvan az offhandos axe is, pont úgy, mint a dagger, jó lesz ez még valamire felkiáltással. Main hand axe: mivel okoz kondit, és messzire visz, ugyan azok a szempontok érvényesülnek, mint a shortbow esetében, tehát a Rampager axe-t (precision, power, condition damage) használok, megintcsak might stack-olásra superior sigil of strength-el felszerelve. offhand axe: nem okoz kondit, tehát Berserker’s axe (power, precision, critical damage), megintcsak superior sigil of accuracy-val felszerelve Az eddig felsorolt fegyvereket mind hatékonyan lehet használni ugyan azzal a trait elosztással. A longbow és a greatsword már trait változtatást igényel, hogy hatékonyabb legyen: Marksmanship: 20 (IV, X) <- longbow miatt változtattuk Skirmishing: 10 (II) Wilderness Survival: 20 (III, X) <- greatsword miatt változtattuk Nature Magic: 20 (VI, IX) <- greatsword miatt változtattuk Beastmastery:0 a fenti elosztással mind a longbow, mind a greatwsord hatékonyan használható, természetesen lehet keverni az eddigi traitezéssel. a használt fegyverek: Longbow: nem okoz kondi sebzést, és lassú is, tehát a cél, hogy minden egyes lövés a lehető legtöbbet sebezze önmagában: Berserker’s longbow (power, precision, critical damage), superior sigil of force – az áttraiteléssel, és a sigillel együtt ez 1500-as lőtáv, és +10% damage – WvW-re kellemes várvédő eszköz. Great sword: nem használom igazán – sokkal lassabb, mint a sword, de nem sokkal nagyobb a sebzése. Most húztak nemrég a skilljein, azóta még nem próbáltam, de a többi fegyverrel együtt ott lapul a tarsolyomban, majd adok neki egy újabb esélyt. Bevallom, nem igazán látom azt a feladatot, amit a ranger egy greatsword-al a kezében el kéne lásson. Így maradt egy Soldier’s greatsword (power, toughness, vitality) egy crest of the soldier –el, ebböl a kombinációból nagy baj nem lehet. Víz alatti fegyverek: Speargunt használom elsősorban, és mivel sok kondit okoz, így Rampager speargun-ra (precision, power, condition damage) esett a választás, superior sigil of force vagy superior sigil of strength használatát javaslom hozzá. a speart én csak menekülésre/gyorsított úszásra használom, így az egy Soldier’s spear (power, toughness, vitality) egy crest of the soldier-el Skillek: egy lusta disznó vagyok – nem mindig vagyok rá büszke, de attól még igaz – emiatt signeteket használok – akkor is nagyon hasznosak, ha nem használom őket, ha meg nem felejtek el rányomni a megfelelő pillanatban, akkor meg kifejezetten előnyösek. Healing skill: Healing spring: sokat gyógyít nagy területen, leszedi a kondikat, ráadásul, ha az ember benne marad, és átlő rajta, akkor regenerationt kap. A csapattársak számára is igen hasznos. Bonusként, ha a sword 2. skill-el ki, és visszaugrunk a körbe, akkor ismét gyógyít egyet rajtunk, és a többieken körülöttünk. Support skillek: - signet of the hunt: kellemes állandó speed boost, és ahogy küzdelembe lépsz, a peted egy erősebb ütéssel köszön be, ha nem felejted el aktiválni. - Signet of Renewal / Signet of the wild: kondileszedés, vagy regenerácio, amennyiben nincsenek kondik – a signet of renewal-t én csak stun esetén aktiválom, a többire pazarlás szerintem. - Signet of stone: akkor aktiválom, ha már csak pár sec van hátra a pet csere visszatöltődéséből, és különben meghalna a petem még csere előtt. amennyiben valaki szereti aktívabban használni a support skilleket, akkor a traiteknél át kell állítani a wilderness survival 1. traitjét III-ról VI-ra, és máris lehet cserélni a skilleket survival skillekre: Marksmanship: 20 (IV, VIII) Skirmishing: 10 (II) Wilderness Survival: 20 ( VI, VII) Nature Magic: 20 (VI, V) Beastmastery:0 Elite skill: Rampage as one – szerintem az egyik legjobb elite skill az egész játékban, szóval nincs mit indokolni rajta Petek: én két macit használok, a Murmallow-t, és az Arctodust. A macik messze a legjobb tankok, gyógyítják magukat, magas a HP és a toughness értékük, és jól kiegészítik kondikkal a buildet. Ráadásul, ha a murmellow poison ringjéből is produkálunk egy karddal ki és visszaugrást, akkor az összes közeli ellenfélnek weaknesst okozunk – ezt kombinálhatjuk a másik két körünkkel, a ring of fire, és a healing spring vízkörével is – 1 ugrással 3 effektet válthatunk ki! Fontos, hogy még azelőtt cseréljünk petet, hogy meghalna, mert akkor 20 sec az újabb csere lehetősége, ha meg azután cserélünk, hogy meghalt, akkor 60 sec – ez a +40 másodperc rengeteget számít, szóval érdemes visszahívni a petet, vagy elsütni a signet of stone-t, ha nagyon haldoklik. Remélem hasznosnak bizonyul a leírás, használjátok bátran, illetve az észrevételeiteket, kérdéseket is szívesen fogadom, hátha lehet még rajta javítani! üdv Mokhra |
| | | Admin Admin
Hozzászólások száma : 648 Join date : 2012. Aug. 23. Tartózkodási hely : Budapest
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... 2013-04-26, 08:10 | |
| Kitűnően megkomponált rendszer! PvE-ben sokáig használtam én is a fenti fegyerkombinációt. A kardnál az ugrásokat szerettem, felbecsülhetetlen az értékük, ha szorul a hurok, de fegyverként vagy gyógyulásra is használhatók. Ez a build bizonyos WvW feladatokra is jó (warhorn-nal), elsősorban kisebb csapatban történő portyára, campelésre, tömeges eseményeknél és ostromnál inkább a két íj. A traitelés a védelemre is tekintettel van, ami fél egészség, az armor felépítése az ékszerekkel és a sigilekkel kiegyensúlyozott hatékonyságot eredményez. A nagykarddal én se nagyon tudok mit kezdeni, bár tegnap éppen azzal darabolt fel WvW-n egy kolléga, amíg két haverja lefogott... Tehát Melandru nyújtsa hosszúra élted N. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Ranger - hol távolról, hol közelről... | |
| |
| | | | Ranger - hol távolról, hol közelről... | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |