Ami eljön, az itt lesz, és semmi más! - Talán ezzel a magvas gondolattal foglalhatnám össze a "várakozáshoz" való viszonyomat. De persze azért érdekel minden információ, ami a játékkal kapcsolatos, és időnként engedek a csábításnak, hogy elmerengjek azon, mi vár még ránk Tyriában and beyond.
Az új hírekben két dolog fogott meg. Az egyik egy félmondatos utalás később bekerülő,
új világokra (Cantha? Elona?) Az tényleg nagy lenne, ha a GW ismert földrészeit mind megkapnánk! A másik pedig egy új játékmóddal kapcsolatos:
guild mission. Mert hát minden érdekel, de leginkább minden olyan, ami a "guildezéshez" kötődik. Kíváncsian várom a részleteket! Viszont úgy tűnik, a Guild Hall-dolog megint nem került napirendre
Érdekes még az achievment rendszer várható változása. Ez ugyan megint a "casual" játékmódnak kedvez, de egy ilyen sziporkázó (és egyre inkább azzá váló) vidámparkban előbb-utóbb mindannyian casual-lá válunk
A jelenlegi achi rendszert én a ló másik oldalának érzem. A GW-ben a titléket a játékosok kérték, lettek is, jó néhány értékes (bónuszt adó) és számos olyan, ami nem járt semmifajta előnnyel, de büszkén viselhette az ember, mert megdolgozott érte. Sok volt, de rendszeres játékkal befogadható mennyiségű. A GW2-ben egy kicsit úgy érzem, hogy a title-özön a bosszú azért, mert a gamerek kikényszerítették ezt a fajta elismerést annak idején. A slayer pl. egy vicc, a hajdani norn title jelképes elnevezéseit (Slayer of Imps, Slayer of All, stb.) most szó szerint kell érteni, és minden egyes mob-típus "slayer-e" lehetsz (No grind! - OMG)
A napi achi, noha WvW-ben szinte anélkül összejön, hogy különösebben odafigyelnél (bár támadás közben azért időnként meg kell állni, mert "hopp, egy répa!"), de lényegében taposómalom. Ha ezt sikerül érdekesebbé tenniük, az használni fog a játéknak, az értékes dolgokra váltható, külön
achi-token pedig igencsak üdvözlendő.
Salute
Nibindar