Private Army of Ascalon Fórum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Üdvözlünk a Private Army of Ascalon guild fórumán!
 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

 

 A játék jövője

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin
Admin


Hozzászólások száma : 648
Join date : 2012. Aug. 23.
Tartózkodási hely : Budapest

A játék jövője Empty
TémanyitásTárgy: A játék jövője   A játék jövője I_icon_minitime2013-01-15, 23:24

Ami eljön, az itt lesz, és semmi más! - Talán ezzel a magvas gondolattal foglalhatnám össze a "várakozáshoz" való viszonyomat. De persze azért érdekel minden információ, ami a játékkal kapcsolatos, és időnként engedek a csábításnak, hogy elmerengjek azon, mi vár még ránk Tyriában and beyond.

Az új hírekben két dolog fogott meg. Az egyik egy félmondatos utalás később bekerülő, új világokra (Cantha? Elona?) Az tényleg nagy lenne, ha a GW ismert földrészeit mind megkapnánk! A másik pedig egy új játékmóddal kapcsolatos: guild mission. Mert hát minden érdekel, de leginkább minden olyan, ami a "guildezéshez" kötődik. Kíváncsian várom a részleteket! Viszont úgy tűnik, a Guild Hall-dolog megint nem került napirendre Sad

Érdekes még az achievment rendszer várható változása. Ez ugyan megint a "casual" játékmódnak kedvez, de egy ilyen sziporkázó (és egyre inkább azzá váló) vidámparkban előbb-utóbb mindannyian casual-lá válunk Smile A jelenlegi achi rendszert én a ló másik oldalának érzem. A GW-ben a titléket a játékosok kérték, lettek is, jó néhány értékes (bónuszt adó) és számos olyan, ami nem járt semmifajta előnnyel, de büszkén viselhette az ember, mert megdolgozott érte. Sok volt, de rendszeres játékkal befogadható mennyiségű. A GW2-ben egy kicsit úgy érzem, hogy a title-özön a bosszú azért, mert a gamerek kikényszerítették ezt a fajta elismerést annak idején. A slayer pl. egy vicc, a hajdani norn title jelképes elnevezéseit (Slayer of Imps, Slayer of All, stb.) most szó szerint kell érteni, és minden egyes mob-típus "slayer-e" lehetsz (No grind! - OMG) Smile A napi achi, noha WvW-ben szinte anélkül összejön, hogy különösebben odafigyelnél (bár támadás közben azért időnként meg kell állni, mert "hopp, egy répa!"), de lényegében taposómalom. Ha ezt sikerül érdekesebbé tenniük, az használni fog a játéknak, az értékes dolgokra váltható, külön achi-token pedig igencsak üdvözlendő.

Salute
Nibindar
Vissza az elejére Go down
http://nibindar.wordpress.com/
Vendég
Vendég




A játék jövője Empty
TémanyitásTárgy: Re: A játék jövője   A játék jövője I_icon_minitime2013-01-15, 23:56

amit én várok, és be is harangozták a mostani változásokkal együtt, hogy, hogyan fogják a kezdő területeket vonzóvá varázsolni a maxos karik számára. Mivel kezdő területen sokkal ritkább az értékes loot, valamit olyan esemény sem nagyon történik, ami miatt odamenne a már kimaxolt karim, azokat mindig csak a szükséges mértékben látogatom: azaz a kill variety napi achi miatt...
Vissza az elejére Go down
 
A játék jövője
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Private Army of Ascalon Fórum :: Guild Wars 2 :: Zajlik az élet-
Ugrás: